HIGH HEELS

Jag gråter nästan blod här hemma. Jag hatar mina fötter! Jag är typ som styv systrarna i Askungen när dom försöker pressa ner sina fötter i askungens glassko. Jag har på tok för breda fötter för att ens få på mig 80% av alla sommarskor, 18% av resterade är bara dödsfula eller för dyra och kanske de där sista 2 ynka procenten av skor kan jag ha. Skittråkigt! Detta resulterar så klart i att min garderob nästan ekar när jag vill dra på mig ett par snygga high heels. Jag har ett par snygga sommarskor som är sköna. Men tänk att jag inte får ner min fötter i ens ett par vanliga gladiatorsandaler. Jag som älskar skor. Deppig tjej på jakt efter snygga sommarskor.
Jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0