FOLKTOMT PÅ STAN...?

Herregud vad mycket folk det var på stan idag. Det var typ värre än mellandagsrean! Tydligen skulle några från Melodifestivalen komma dit och varenda människa i Linköping verkade göra allt för att inte missa det. Det slutade med att jag och Sabina gick och käkade jättegod lunchbuffé på Gingis istället och jag kom hem utan några fynd. Hittade dock ett par ray ban's som jag önskar hade följt med mig hem. Sist jag provade ett par tyckte jag att dom såg för små ut mot mitt huvud, men nu var dom så jävla snygga på att jag nästan ville sno dom med mig hem! Så blev inte fallet, men ska spara ihop pengar till ett par sånna så jag kan glassa runt i dom hela sommaren. Nu ska jag vila en stund innan jag måste fixa mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0