2010-03-16

Man har inte tid att blogga när man jobbar!

Igår var jag bokstavligen helt slutkörd när jag kom hem från min första dag på högstadiet. Somnade i soffan vid typ halv 8 efter att i ett desperat försök att få energi, tryckt i mig en påse godis utan resultat. Vaknade till straxt innan tio och gick och la mig i sängen i stället. Var himla skönt att få sova typ 9 timmar innan det var dags att åka iväg idag. Känner mig bra mycket piggare idag i alla fall. Efter jobbet så gick jag hem till mamma och pappa för mamma fyller 49 år idag så vi firade henne och åt god mat. Nu inväntar jag Cougar town innan sängen kallar igen. Imorgon ska jag vara mattelärare hela dagen, haha, jag som knappt klarade matten själv på högstadiet. Det kan bli spännande!


Maja år 7-9

Kommentarer
Postat av: Sanna

maja mattelärare, det kommer gå jättebra:)

2010-03-17 @ 01:01:42
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0