2010-03-10

Har varit ute och sprungit en runda nu på morgonen. Jättefint väder och perfekt att springa där det var barmark, men där det var is var det snorhalt. Helt sinnessjukt, höll på att dra omkull typ 40 gånger, men lyckades på något vänster stå på benen hela vägen hem. Utanför huset står min granne i shorts och t-shirt, det är väl sommar nu då. Hoppas i alla fall solen vill hålla sig framme resten av dagen med. Idag ska jag nämligen till Borensberg och rida islandshäst. Det ska bli så himla kul, har inte suttit på en isläning sen jag typ gick i sexan. Ser jag verkligen fram emot. Men nu måste jag duscha, gå med hunden, äta frukost och sen bege mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0