2010-03-05

Förlåt att det inte blev någon uppdatering igår, men jag var stressad på morgonen och döds trött när jag kom hem. Dagen var i alla fall bra! Även om det tog mig 14 timmar för att gå på en utbildning som var 4 timmar lång. Hur som helst så hann jag träffa både några bekanta ansikten och ett par nya. Tågen var faktiskt inte försenade (?!) varken dit eller hem. Så innan jag skulle möta upp Therese så hann jag gå och hälsa på Sofia och Josie en snabbis och innan tåget gick hem igen så fikade jag på centralen med en tjej som heter Malin som jag träffade igår. Tycker det är så sjukt kul i de här typerna av jobb så träffar man så mycket nya människor! Toppen.

Nu Har jag precis ätit lite lunch. Har varit och städat Calles lägenhet idag igen. Behövde inte betala tillbaka pengarna jag lånade för biljetten ner till Andréa om jag gjorde det. Great deal! Ikväll blir det jobb, men först ska jag gå en promenad i det fina vädret och vara social med min älskade.

Kommentarer
Postat av: Sanna

när åker du till skåne? :)

2010-03-05 @ 23:14:32
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0