2010-03-02 (21.27)

Klättring.

Vad ska man säga... Säkert jättebra träning om man håller på ett tag. Inte en toppenidé om man är höjdrädd som mig. Jag klättrade upp kanske 7 meter, ganska fort ändå, men sen fick jag syn på att det saknades ett handtag där det suttit ett tidigare. Fick panik och började tänka på att just dom handtagen jag höll mig upp med skulle släppa. Hissades ner och fick total svindel när jag väl kom ner på marken. Skakade i hela kroppen och var inte långt ifrån att börja gråta. Hade det inte varit fullproppat med folk hade jag garanterat lagt mig i fosterställning och tjutit ihjäl mig. Det var bland det läskigaste jag varit med om. Mådde illa både psykiskt och fysiskt efteråt.

Vad har jag lärt mig av detta? Jo att hålla mig på fast mark. Jag är HÖJDRÄDD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0