2010-03-02 (15.25)

Hela lägenheten är typ kliniskt ren nu. Eller? Hundhåren kommer ju fram från ingenstans, eller från hunden, jag vet inte. Men men, tror knappt att tanterna i rent hus skulle ha något att klaga på här i vårt hem nu. Lina är i alla fall här nu och göra mig lite sällskap, uppskattat! Hatar att vara ensam hela dagarna, även fast att jag, som idag, har haft saker att göra.

Ikväll ska jag testa på något som jag aldrig gjort förut, nämligen klättra (på klättervägg alltså). Får se hur det går, jag är ju så förbannat höjdrädd. Det ska dock vara kanon träning så värt ett försökt. PUSS



Kommentarer
Postat av: Sanna

hur gick klättringen då? :)

2010-03-02 @ 19:20:24
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0