KOLMÅRDEN

Idag tog jag mitt pick och pack (Hanna och Daniel) och åkte iväg till Komården för en heldag i djurparken. Vi hade himla flyt hela dagen. Dels så var det perfekt väder att strosa omkring där inne och sen så råkade vi komma i tid till alla visningar samt till insläppet till Safariparken. Vi hann också käka lite gott, åka bergochdalbana och jag blev uppraggad av en pirat. Himla hemskt faktiskt, han drog upp mig inför hela publiken på Sälshowen och raggade verkligen öppet på mig. Usch, jag skämdes så jag ville sjunka genom jorden. Ni ska få lite bilder från dagen sen, men jag hinner inte lägga upp dom nu. Om en stund ska jag och Hanna ner till trädgårsföreningen och titta på Daniel och hans band Blunk när dom spelar.


En av Blunks låtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0