HELDAG I LINKÖPING

Det är sällan man är på utflykt i sin egen stad. Men idag har jag och Sabina gjort Linköping på ett sett vi inte brukar. Det började i och för sig med kaffe och jordgubbar i trädgårdsföreningen. Men efter det tog vi bussen ut till Valla. Där spelade vi minigolf, åt glass i solen, tittade på djuren och tog sedan tuff- tuff tåget till gamla Linköping och gick in på chokladmuseet en sväng. Nu har jag precis kommit hem. Måste äta något, har inte ätit något vettigt på hela dagen. Sen blir det att gå med hunden och fixa mig till jobbet. Toppen dag, den får fyra toast av fem!

Har tagit en massa bilder och det tar tid att flytta över dom. Lägger upp bilder senare om jag hinner, annars får ni se imorgon. Jag måste äta och det är NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0