BILDER FRÅN HELSINGBORG

Jaha, nu undrar ni kanske varför jag tagit kort på den här hunden...Det var såhär, jag och Andréa satt på balkongen och njöt av sol och cider när den kom gåendes nedanför. Andréa utropar då "Ååh, det är ju en sån där fransk hotdog som jag vill ha". Hahaha, jag ville dö, hon menade såklart fransk bulldog...

vi spelade kort innan vi knallade ner till Hampan (uteservering)

Jag & Andréa på Hampan

"Ja, vi tar kort vid den här palmen så det ser ut som vi var utomlands" (gick ni på det?)


Yeeeaaah!


På väg hem från krogen, mitt "kvart i fem ragg"

Vårt bröd vi köpte på vägen hem!

Jag GILLADE det starkt

...som sagt!

Det som i vanliga fall tar 15 minuter att gå för Andréa tog oss 1½ timme, men hem kom vi efter en sjuk kväll!

Dagen efter var vi så här söta, pigga och fräscha. Tack så jävla mycket för ett par underbara dagar Andréa! I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0