RÄDDARE I NÖDEN



1. Loreal absolut repair. Grym inpackning som gör till och med mitt hår lika mjukt som siden. Helt underbart, jag typ knarkar det nu sen jag gjort avfärgning och blekt håret.
2. Tresemmé heat defence. Jag älskar den, den funkar precis lika bra som RedKen's "Heat treat" som jag hade tidigare, den luktar gott och kostar inte ens 1/4 av vad Redken's värmeskydd gör.
3. Tigi rockaholic. Torrschampo som verkligen "suger upp" fettet i hårbotten. Det första torrschampo jag testat, men jag tänker inte byta, det är skitbra!
4. Kérastase oléo relax. Serum/ silikondroppar som hjälper mitt lockiga hår att hålla sig på plats, mjukar upp och formar bra, den är jäkligt dryg också!

Kände bara att jag ville tipsa om de här produkterna. Mitt hår har tagit rätt mycket stryk sen jag blev ljusare, men med dom här produkterna (speciellt inpackningen och värmeskyddet) så känns mitt hår nästan lenare och mjukare än innan jag började bleka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0