ONSDAG TJUGOÅTTONDE JULI

Idag har jag inte gått i många knop. Sov länge idag för jag vaknade till med jordens huvudvärk. När jag väl vaknade till liv så låg jag kvar i sängen en timma och kollade på The Notebook. Den är så himla fin och sorglig och allt sånt. Jaja, hur som helt så tyckte jag att det var dags att kliva upp där någonstans vid två så då rensade jag garderoben och vek in all tvätt. Sen kollade jag klart på filmen, lagade en supergod sallad och nu är Hanna här. Eftersom jag knappt lämnat lägenheten idag förutom en kort sväng med vovven så ska vi snart bege oss ut på en riktig långpromenad. Igårkväll när vi gick "den vanliga långa rundan" så hittade vi en ny väg längst ån så ikväll ska vi ta reda på hur långt man kan ta sig på den stigen. Ska fota lite också, för det är verkligen fantastiskt vackert längst Stångån.


Jag & Hanna vid Stångån förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0