2010-01-26

Vaknade precis! Usch, jobbigt att gå på stan. Gick upp vid halv 8 imorse och var tvungen att fixa mig snabbt som attan. Sen skjutsade Olof bort mig till Lina för att jag sen skulle ansluta med Lina och Pelle till frisören. När Lina fått håret fixat så gick vi på stan hon och jag. För ovanlighetens skulle så hittade jag massa saker som jag både vill ha och som jag behövde. Kom hem med två par nya jeans, att par skor, 3 toppar och lite annat. Men det får ni se med tiden, orkar inte lägga upp kort nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

visst är det kul när man hittar lite fynd till skapliga priser :D hittade med lite nu senaste dagarna :)

2010-01-26 @ 18:22:46
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0