2010-01-25

God morgon :) Här sitter jag och knaprar linfrön och är nästan oförskämt lycklig idag med. Vet inte riktigt vart all lycka kommer ifrån, men har bara mått så himla bra på sista tiden!

Tänkte börja dagen med en fråga. - Vad är det första ni gör när ni gått upp på morgonen?
Anledningen till att jag frågar är för att jag misstänker att mina morgonvanor inte är lika vanliga hos andra. För det första jag gör när jag går upp, innan jag klätt på mig eller gått på toa eller så, är att gå från rum till rum se till att allt ser städat ut. Det spelar ingen roll om jag har skit bråttom, jag bäddar ändå, puffar kuddarna i soffan och diskar. Även om jag kommer hem före någon annan så det bara är jag som ser hur det sur ut när jag kommer hem så drar jag hellre av 10 minuter i badrummet för att se till att disken är uppdiskad innan jag ger mig iväg. Är det fler än jag som gör så? Mani?!



Kommentarer
Postat av: IMiss Inko

Jag är nog precis likadan, jag kan till och med sortera strumpor innan jag gör något annat, om jag dock är sen så tar jag bara på mig och går, men det första jag gör när jag kommer hem är att städa undann och gör fint!

2010-01-25 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0