2010-01-24 (21.47)

Är så himla taggad på veckan som kommer! Imorgon börjar jag veckan rätt lugnt med spinning  och fika med Sabina som enda inplanerade aktivitet. På tisdag blir det shoppingdag med Lina och så avslutar vi med ett spinningpass på kvällen. Onsdagen bjuder på inget mindre än min egen födelsedag då jag ska bli bjuden på restaurang av min älskade så ska jag även passa på att ta en promenad bort till solariet för att bättra på brännan innan torsdag. För på torsdag drar jag och Lina till Stockholm för en hel dag- och kväll med Philip Morris. Kommer hem på fredagen och då lär jag nog vara rätt slut så då blir det bara massa mys och gos hemma. Helgen bjuder på bowling och träning!


Alltid party med Lina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0