2010-01-21

Hemma från stan och möte. Sista maskinen med tvätt är i tvättmaskinen och jag ska straxt sätta igång att städa lite... Måste bara berätta det här först, när jag stod och väntade på bussen hem från stan så kom det ett gäng på typ 12 pers eller något sånt och alla hade tröjor som det stod "9G" på och alla såg så himla nöjda ut! Jag kommer ihåg när vi fick våra sånna tröjor i 9an och jag var väl minst lika nöjd jag med, även om vår tröja var den lamaste, eftersom alla 7or och 8or var rätt svartsjuka. Men är det verkligen 5½ år sen man gick i 9an? Fattar inte att tiden går så himla fort, känns som igår!



Var tvungen att rota fram min gamla tröja som självklart typ räcker straxt nedanför naveln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0