2010-01-20 (18.55)

Mitt humör vändes tvärt. Från att ha varit glad hela dagen till att bli väldigt arg på typ 2 sekunder. Det är östgötatrafiken som jag är arg på. Stod och väntade på bussen som aldrig kom, Olof körde mig (snäll som han är) snabbt som attan till spinningen, jag rusar in och ska checka in mig på spinningen, men eftersom jag var så sen så hade de gett min plats till någon annan så det var bara att vända hem igen...

Vad lär jag mig av detta? Att aldrig lita på att bussarna kommer när de ska och att jag imorgon ska ta bussen som går 20 min tidigare till spinningen för att inte missa den med. Nu är jag så arg att jag vill ge mig ut och frustrations springa, men vädret tillåter inte det så det får bli styrka här hemma i vardagsrummet istället.

Kommentarer
Postat av: Sanna

förbannade bussjävlar!!!

2010-01-21 @ 11:43:46
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0