2010-01-18

Så var jag hemma efter en massa fläng på stan. Eller egentligen inte, åkte ut till Ikano efter spinningen och åt lunch med Hanna och så kikade vi lite i affärerna. Hittade en kjol på MQ som fick följa med hem, får se om jag ska ha på mig den när jag åker upp till Stockholm. Stannade också till inne i stan en snabbis och köpte med oss kaffe hem. Att dricka kaffe kan vara bra för andra också, i alla fall om man fikar på Barista. Har man stammiskort där så skänker man pengar till skolmat i fattiga byar...





Egentligen är det självklart!
Odlare ska få schysst betalt för sina
varor så att familjen kan försörja sig
utan barnarbete.

Hos Barista gäller rättvisemärkt och
ekologiskt och över 300 barn får skolmat
varje dag genom FNs skolmatsprojekt.
Skaffar du Baristas stammiskort skänker
vi skolmat varje gång du fikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0