2010-01-17

Hallå bloggen! Har sovit alldeles för länge idag med... Om jag ska vara helt ärlig så vaknade jag för drygt en halvtimme sen. Inte så bra, men himla skönt. Hoppas på att kunna somna skapligt ikväll i alla fall så jag orkar upp vid 9 imorgon. Har inga direkta planer för dagen förutom att jag ska ta mig en promenad bort till Ekholmen och passa på att sola igen (de har erbjudande fram tills imorgon när man får sola 15 min för 10 kr eller 30 min för 20 kr). Ska bara sola 15 minuter idag eftersom jag brände mig sist jag solade. Sen får jag inte glömma dom där grejerna man lägger för ögonen!



Tänk vad skönt om det varit sommar så man bara kunde gått ut och lagt sig i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0