2010-01-17 (22.37)

Förbereder er redan nu på dålig uppdatering under morgondagen. Kommer antagligen sova så länge jag kan innan det är dags att åka på spinning och efter det ska jag direkt iväg till Ikea och möta Hanna för lunch och lite shopping. Hoppas bara att min huvudvärk som smugit sig på under kvällen kommer vara som bortblåst när jag vaknar! Nästa vecka kommer för en gång skull vara ganska uppbokad, men bara med saker jag gillar att göra (okej, inte bara, bland annat storstädning och tvättstugan står på schemat...) så det känns skönt att veta att man faktiskt har en anledning att gå upp på morgonen!



Hanna en härlig vårdag på Espresso house, längtar tills man kan sitta ute och fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0