2010-01-11 (13.28)

Blod, svett & tårar...

I alla fall blod och svett på spinningen idag. Det gick riktigt bra första halvtimmen och jag kände knappt av varken att jag varit sjuk eller att jag haft uppehåll i en månad, men sen helt plötsligt fick jag näsblod som inte ville sluta rinna så då fick jag gå därifrån en kvart tidigare. Inte kul! Svängde förbi vårdcentralen på vägen hem för att se om de kunde bränna i näsan (har haft näsblod 1-6 ggr om dagen i en vecka nu) men jag var tvungen att boka en tid och helst blöda näsblod när jag kom dit då... Kan ju bli lite svårt att tajma, men men.

Nu ska jag titta på film och tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sanna

men gud..undrar vad det kan beror på? helt sjukt att blöda så mycket...hoppas det inte är något allvarligt!

2010-01-11 @ 18:45:23
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0