2010-01-08

Har rensat massa här hemma hela dagen idag. Måste ändå säga att jag är expert på att samla på mg massa skit och lägga de på konstiga ställen... Fattar inte varför man inte slänger direkt istället för att stuva undan det någonstans där man slipper se det? Har fyllt en stor sopsäck med skräp och så hittade jag också försäkringspappren till kameran lite i efterhand. Har en garderob i hallen kvar och källaren kvar att rensa, men hinner inte mer idag. Nu ska jag straxt hoppa in i duschen och fixa mig för jag ska iväg på födelsedags middag hos Becca ikväll. Tack och lov är jag ganska frisk nu i alla fall... mest bara snorig, men det ska väl inte smittas.

Jag & Becca på kryssning förra hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0