2010-01-06 (22.56)

Vilket är värst egentligen...?
- ligga nerbäddad i sängen och sova och var jätte sjuk, eller
- vara halvsjuk så man blir rastlös av att inte göra något men inte ha någon ork till att göra något

Jag tycker självklart att det är skönt att inte vara dödssjuk, men det är så jäkla tråkigt att bara sitta hemma när man vill hitta på något (och har massa saker jag borde göra) men att inte ha någon ork till att göra det. Nu ikväll är Hanna här och vi har roat oss med att titta på två filmer; The Uninvited och I love you man. Båda var faktiskt riktigt bra och så dödade vid tre timmar här hemma. Annars har jag mest druckit massa grönt te och haft små ångest över att alla julsaker fortfarande är uppe, att det verkligen behövs städas här hemma, att jag måste ner på stan och köpa födelsedagspresenter, att jag måste bli frisk tills på fredag då jag ska på middag hos Rebecca, att spinningen och allt drar igång på måndag och jag MÅSTE vara frisk tills dess, och så fortsätter listan med ångesten över att vara sjuk...
Sjuk tjej som är trött på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0