2010-01-05 (23.18)

Jag har inte nämnt något om nyårslöften i år...

Jag tänker nämligen inte ge några löften, dels för att jag är så dålig på att hålla löften (typ godisförbud osv), sen för att jag är rätt nöjd som jag är. Däremot så har jag vissa mål, saker som jag vill göra och saker jag hoppas på. Jag vill bland annat hitta någon ny sport som jag gillar och förhoppningsvis kan börja träna tillsammans med min sambo så vi kan göra något tillsammans. När jag blivit frisk så ska vi åka och testa klättring, det tror jag verkligen kan vara jättekul men jag måste komma över min höjd skräck då... Sen vill jag ju självklart få ett jobb jag trivs med, kunna spara pengar till att ta körkort och så finns det alltid andra saker jag vill, men dessa är väl mina största mål och förhoppningar med 2010.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var vettiga mål du satt upp min vän :)

2010-01-06 @ 00:39:36
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0