2010-01-05 (16.53)

Sitter och tittar på om jag ska beställa det där armbandet från Humanity till mig själv i födelsedagspresent. Det är ju toksnyggt, men är jag värd det? Haha, nej med jag är lite kluven i fråga om jag ska beställa det eller något fint smycke från Thomas Sabo. Fick ett fint armband med en berlock i julklapp av bror och hans tjej så frågan är om man istället ska köpa någon mer berlock till det? Det finns ju så himla många fina!
Det fina med Humantity armbandet, förutom designen, är att av inköpspriset går 20% till röda korset & 5 % till Al Gore´s environmental organisation... Då ger jag ju inte bara mig själv en fin födelsedagspresent!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gillar den där bruna med text på :)

2010-01-06 @ 00:38:50
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0