2010-01-01

Nu har vi gått in på 10-talet, tiden går så jäkla fort! Tycker inte att det var alls länge sen vi gick från 1900-tal till 2000-tal! Hade en toppen kväll igår med god trerätters middag hemma hos oss först och sen en sväng inne på Platå där vi firade in det nya året med bubbel och så blev det lite dans innan jag satte mig i en taxi och åkte hem till min älskling igen. Mår faktiskt överraskande bra idag, enda ångesten är att min kamera gick sönder igår! Har typ vänt uppochner på hela lägenheten för att hitta mina försäkringspapper men kan inte hitta dem. Är det någon som vet om det räcker med leg för att de ska se att man har en försäkring på kameran eller måste man hitta det där jävla pappret?! Jaja, nu ska jag smaska i mig lite av den mat som blev kvar från igår och invänta Hanna som snart kommer hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0