2010-02-27

Usch, det känns som jag har en stor klump i magen. Har inte lust att göra något idag, vill bara dra täcket över huvudet. Vet inte varför jag känner såhär, men hoppas verkligen det släpper under dagen. Jag borde typ hitta på något mysigt med min man idag innan jobbet, jag borde städa och jag borde träna. Men jag vill verkligen inte göra någonting. Hatar sånna här dagar när man inte kan sätta fingret på varför man känner sig som ett äppelskrutt, men jag är ändå glad att dagarna inte kommer lika ofta som dom gjorde förut. Önskar att man bara kunde åka iväg och göra något jättekul så man slipper tänka, men det finns det varken lust eller pengar till egentligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0