2010-02-24

Idag är jag världens bästa lillasyster! Är hemma hos min bror och har städat och tvättat åt honom hela dagen. Han vet inte att jag städat än så det blir nog en glad överraskning när han kommer hem från jobbet (med tanke på att det såg ut som ett bombnedslag här när jag kom). Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli torr där nere i källaren och på att Calle ska komma hem så han kan sjutsa mig och Toffe hem. Det är himla bra träning att tvätta här också eftersom bror min bor på högsta våningen och tvättstugan ligger i källaren, har sprungiot upp och ner som en tok hela dagen! Men nu ringde mobilen om att jag måste springa ner igen... Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: ellen (Hollys mamma)

Maja kom till mig och drick öl på fredag:)

2010-02-24 @ 15:18:32
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0