2010-02-24 (20.09)

Min bror blev mycket glad över att jag städat åt honom, han blev inte ens ledsen över att jag på något vänster lyckats få en av hans t- shirts att fastna i centrifugen och slet sönder ena ärmen. Jag snodde istället med mig tröjan hem och har försökt trixa till det till ett oversize linne, det går inte super eftersom jag varken har en bra sax eller en symaskin. Jag har inte gett upp hoppet än dock, för skulle jag få till det så skulle det bli ap- snyggt! Har också varit nere på stan och druckit kaffe med Olle, himla trevligt, förutom att jag drack typ 1 liter kaffe och kommer må skit hela kvällen. Men nu ska jag hoppa in i duschen en sväng och sen fortsätta med projekt "göra-ett-eget-linne-av-en-trasig-tischa". PUSS


Right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0