2010-02-20 (16.07)

Imorgon ska jag väga mig. Hoppas på att få se ett bra resultat, men vill heller inte hoppas för mycket. Skulle bli så glad om vågen ville visa en 6 i början. Har kört med nutrilett i typ en vecka, för jag började känna mig omotiverad med GI eftersom jag typ stått stilla i vikt sen efter jul. Har i och för sig fuskat en del med GI (har väl också med att jag inte varit tillräckligt motiverad att göra). Men som sagt så har jag gått över till nutrilett ett tag nu för att få fart på viktminskningen. Känner att jag kanske behöver sätta upp lite mer motiverande mål för att orka fortsätta kämpa. Typ att när jag har gått ner ett visst antal kilo så får jag unna mig något (typ handla något jag vill ha eller liknande). Ska sitta och klura lite på vad jag vill. En sak är i alla fall säker, när jag nått min målvikt så ska jag pierca mig i naveln (för 6de gången?!).



Kommentarer
Postat av: A

Kul att du också har mål att pierca naveln :) det gör en mer motiverad med mål, som du kanske såg på min blogg så har jag också det.

Jag har ett tips till dig, om du inte är vegetarian så kan jag starkt rekommendera diet som jag äter efter. LCHF, det går ut på att man äter mycket fett och protein och skippar kolhydraterna. Det funkar asbra för mig och jag har tappat 8kg på några månader. det är inte speciellt krävande och man känner sig alltid mätt :) sen får man en jämnare blodsockerkurva. så humöret blir jämt och bra.



Ställ någon fråga om du undrar något :)

2010-02-20 @ 22:11:40
URL: http://jagtankerhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0