2010-02-16 (14.57)

Two out of three aint bad.

Har börjat gilla Meatloaf mer och mer! Han är faktiskt riktigt bra, trodde tyo bara det var gamla gubbar som lyssnade på honom, men njaaa... Måste ändra åsikten om honom! Har suttit och sjungit med i fler av hans låtar (som jag lärt mig på sista tiden) och bara gillar låtarna mer och mer! Nu klev dock Hanna innanför dörren och det är dags för dagens dos av Yatzy!



Noterade också att Hanna kom innanför dörren i nästan en identisk outfit som mig idag,
tror vi umgås för mycket...?

Kommentarer
Postat av: Mia

SV: Ja, det ska jag :) Hur kommer det sig att du bara bodde där i ett år?

2010-02-16 @ 15:38:20
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0