2010-02-14

Alla hjärtans dag!

Har varit hemma hos mor och far hela dagen på lunch och semlor. Fiskade också fram en låda med massa gamla kort och minnen från jag var liten fram tills jag flyttade hemifrån. Hittade bland annat några roliga saker jag skrivit ner i en kalender jag hade när jag gick i mellanstadiet. En dag hade jag bland annat skrivit ner detta viktiga meddelande till mig själv "igår trampade min föra pojven mig på tån". Inte så viktigt att komma ihåg, men kul att läsa vad man skrev för typ 10 år sen. Tyvärr hittade jag dock ingen av mina gamla dagböcker. Undrar vart som kan ha tagit vägen. Undrar också om jag kommer sitta och läsa min blogg om 10 år och skratta åt mig själv...?


Mami och Papi förrförra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0