2010-02-10

Jag måste fan ta och rycka upp mig. Har inte gått upp än utan har spenderat de senaste två timmarna med att slökolla på dåliga tv-serier. Hunden verkar inte lida av att han inte varit ute än, han har legat bredvid mig och snarkat som jag vet inte vad fram tills för typ 5 minuter sen. Men nu ska jag i alla fall gå upp, göra lite kaffe och ge mig ut på en långpromenad med hunden om det slutat snöa vill säga.

Svar till Evelina om var kläderna jag la upp igår kommer ifrån: Både klänningen och toppen är från BikBok!

Kommentarer
Postat av: evelina

aha då vet jag, jag visste inte att de hade så snygga toppar. haha.

Ursh jag känner mig seg idag oxå, fast har massa plugg framför mig.

Tog en promenad i förmiddags, trots att det snöade ;)

Puss sis <3

2010-02-10 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0