2010-02-08 (14.54)

Nu har vi bott i lägenheten i nästan exakt ett år. Jag trivs jättebra här, det är nära till allt, billigare, mer lättskött osv. Men dagar som den här så kan jag inte annat än att längta ut till landet igen. Här finns inget att göra idag känns det som. Ute i huset hade man kunnat sysselsätta sig utomhus hela dagen med att bära ved, skotta snö, pyssla i stallet, rida, ta ut hundarna och så. Vad gör man här när det är fint väder och man vill vara ute? Jo, man går ut med hunden. Det är typ det enda man kan göra. Just därför gick jag ännu en promenad nu med Toffe runt ån. Fick ju skulkänslor av att sitta inne när solen lyser in genom fönstret! Nu äter jag resterna från Tacon vi åt igår, inte helt fel, och så börjar SATC nu så det får fördriva några minuter här hemma...



Vårt lilla hus på landet...

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: tack ska du ha! :-)

2010-02-08 @ 15:15:05
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Malin

vad fint ! :) vill också bo på landet !

2010-02-09 @ 18:42:52
URL: http://malingrundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0