2010-02-05 (14.08)

Måste skriva av mig, kanske inte så kul för er att läsa men detta är ju lite av min dagbok också så måste väl få säga mer än att livet är toppen hela tiden när det inte är det...

För självklart lyckades jag bli bitter idag ändå. Jag orkar inte och jag skäms nästan över att jag är så upprörd över en sån liten grej. Men varje gång jag blir påmind om det så stör jag mig enormt. Jag blir arg på mig själv med för jag vet egentligen att det inte är något att hänga upp sig på, men vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma över det, blir ju påmind om det typ dagligen! Jag oooooorkar inte att aldrig få vara ensam om något, inte något alls!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha juste, jag kommenterade ju videoklippet :P. Kul att du kände igen mig hehe :P



Ja, jag hoppas också att det blir bra :).



Hur e det med dig idag då? :D

2010-02-05 @ 17:09:02
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaha okej, kul med piercing :D



Jora, jag mår bara bra :). Vad händer idag? :D

2010-02-05 @ 21:37:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0