2010-02-03 (13.20)

Drömde konstiga men härliga drömmar i natt. Drömde bland annat att det var sommar, underbart väder, satt vid vattnet, badade fötterna, drack godaste kaffe i hela mitt liv, hade opererat tuttarna, hade skaffat körkort och bil och allt var bara toppen. Tyvärr var det ju bara en dröm konstaterade jag när Hanna ringde och väckte mig och jag befann mig insnöad i lägenheten och upptäckte att min träningsvärk i magen inte lagt sig för fem öre. Smärtan kan liknas lite vid hur det kändes ett par dagar efter att jag opererat bort äggstocken, det vill säga inte kul alls! Jag kan knappt resa mig ur sängen, hosta eller göra något annat som kräver styrka från magmusklerna!

Undrar om min härliga dröm kommer bli sanning någon dag? :)



Varamon -07 tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0