JULLOV

Idag har jag gått på jullov. Avslutade med en kortis dag på jobbet och nu är jag ledig till den tionde december. Efter jul blir det ett nytt liv för mig, jag ska ju själv börja plugga igen, inte bara försöka få andra att göra det. Jag kommer ändå jobba kvar på skolan, men det blir väl inte lika mycket eftersom jag kommer läsa hundra procent själv. Det känns himla bra att för en gång skull veta vad man ska göra mer än typ en vecka framåt. Hela våren vet jag att jag kommer ha något att göra och framför allt att jag kommer ha pengar att betala hyran med! För er som kanske undrar vad som hänt med min träning och det så kan jag upplysa om att även det kommer det bli mer av efter jul. Håller på att pyssla ihop ett kost- och träningsschema nu och känner mig riktigt pepp. Anledningen till att det inte blivit något av med det redan nu är att dels så har jag inte haft råd att köpa något gymkort, jag har haft både lite ont i knät och varit förkyld till och från ett bra tag nu... Men förhoppningsvis så mår jag bra när det nya året börjar. Maten orkar jag inte ens tänka på innan jul nu, så jag äter typ allt som kommer i min väg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0