TRÄNING

Jag vill vara en träningsnörd. Japp, jag önskar att jag verkligen älskade att träna och att jag knappt kunde låta bli att åka och träna varje dag. Nu är inte fallet så dock. Jag tränar ibland, lite sporadiskt. Det är skönt, men jag är också väldigt bra på undanflykter. Jag tänkte dock försöka släpa mig till gymmet imorgon. Jag såg nyss att jag inte satt min fot på gymmet sen den 15 februari! Gymkortet går ut om tre veckor, men jag har en snäll svärfar som gav mig pengar till ett nytt i julklapp så då får jag förlänga det... OCH gå dit och träna! Såg på friskis & svettis hemsida nu att dom ska börja massa nya pass i höst som låter kul, jag har redan bokat in mig på ett av dom nya som är nästa tisdag. I hope I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0