SAMMANFATTNING AV DAGEN

Idag har det inte funnits så mycket tid till att blogga så jag tänkte bara sammanfatta vad jag haft för mig denna fina lördag... Klockan ringde klockan 9 i morse och efter alla morgonbestyr så satt vi i bilen på väg till Medevi. Gick runt och tittade på fina hästar, träffade lite stallfolk från gamla dagar och käkade lunchbuffé (perfekt när man kör GI eftersom jag själv kan välja vad jag vill ha på tallriken). Vi var hemma i Linköping igen vid typ 3 och då tog jag min hund och gick till Harry. Satt och småpratade medan hundarna busade och sen gick vi hem till oss. Vid 5 kom Sabina, vi snackade massa skit och en hel del träning, gick en powerwalk på en timma och käkade god mat ihop. Trevlig lördag, men nu ska jag stupa i sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0