RENSA TANKARNA

Kom nyss in från en långpromenad. Kände att jag behövde rensa tankarna lite. Det var himla skönt ute... Och tyst. Det enda jag hörde var syrsorna, asplöven och någon enstaka bil. Perfekt när man behöver lite tid för sig själv. Kom inte fram till så mycket förutom att jag saknar Nyköping. Herregud, det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Men det gör jag, jag saknar det och vill flytta tillbaka. Sen om vi kommer göra det eller inte vet jag inte, hur som helst så kommer vi inte göra det nu. Men nu är det dags att ta fram en bok och lägga sig i sängen. Imorgon är det en ny dag.




Lite bilder från hur underbart vi hade det i vårt gamla hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0