ONSDAG TJUGOFEMTE AUGUSTI



Egentligen borde jag vara i simhallen nu. När jag vaknade (typ 2 timmar senare än planerat (?!)...) så stod väskan packad i hallen, jag slet på mig lite kläder och sprang till bussen... Och efter bussen. Men som vanligt så strirrar bara busschauffören på en och kör lagom fort att man inte kan springa ikapp. Jaja, jag vände och gick hem. Upptäckte att jag var jävligt hungrig, så nu har jag kokat ägg och ska INTE åka och simma idag. Jag gör det imorgon istället. Idag blir det att vara hemma, betala lite räkningar, kanske ta en långpromenad med hunden, åka ut till skogen och plocka svamp, kanske en fika med Sabina. Ja, lite annat pyssel helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0