KVÄLLSTANKAR

Sitter i soffan, kikar kläder på nätet, småpratar med Hanna, halvkollar på tv och tänker. Jo, jag är kvinna, jag kan göra allt sånt samtidigt som jag bloggar, kollar fejjan och dricker fun light...

Min tanke som jag tänkte var att jag ska försöka inrikta min blogg lite mer på träning och mat. Mest för min egen del, så jag kan gå tillbaka och påminna mig själv om saker. Men också för att ni kanske tycker att det är intressant. Men kommer självklart skriva om allt annat ointressant som händer i mitt liv också. Men jag ska ändå försöka att dagligen ge en liten update om vad jag gjort under dagen som har med vad jag ätit, tränat eller sånt att göra. Det kan nog bli bra, samtidigt som det sporrar mig att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0