ETT TJURIGT INLÄGG



Det blev inte Skänninge marknad idag. Och jag plockade inte blåbär. Och ingen vill följa med till Berg imorgon. Och jag känner mig mest bara besviken. Jag vill inte vara en tjurig brud som skriver på sin blogg vad hon känner istället för att ta upp det med dom som inte inblandade, men det är min blogg så jag gör det ändå. Jag tycker faktiskt att det är skittråkigt att folk aldrig verkar ställa upp när jag vill något medan jag följer med på det ena och andra som jag kanske inte tycker är skit spännande bara för att ställa upp för mina vänner. Men nu vet jag ju det, från och med nu så ska jag fan inte göra något för någon annan om ingen annan gör något för mig. Det kanske låter som skitsaker, det är det också. Men det handlar inte just om att ingen vill cykla med min till Berg imorgon (fast jag frågat folk, försökt styra upp det och velat göra det i flera veckor). Det handlar om själva grejen att folk verkar vara så jävla ego hela tiden. Det är liksom inte första gången. Crap, jag vill inte bry mig men jag gör det ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0