TISDAG TJUGOSJUNDE APRIL

Orkar inte riktigt ta en bra bild på håret nu, men ni ska få en halvkass cambild. Jag är i alla fall himla nöjd med håret, även om det fortfarande känns himla ovant. Efter mitt besök hos frisören gick jag och Hanna en vända på stan, fick med en bustier, lite toppar och brun utan sol hem. Köpte med oss nudelwook hem och efter att vi kastat i oss allt så gick vi en sväng med hunden till Harry och satt i solen och njöt. Sen kom Mathias hit en sväng och det blev en vända till på stan för lite glass på Bosses. Första glassen där i år så nu är det vår! Stannade till hos Lina och Pelle på vägen hem och sen blev det mat framför tvn. Nu är jag trött som ett as och huvdet spränger, tror jag har för stor hjärna för min skalle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0