JAG ÖNSKAR...

... Att jag var rik så jag kan fixa här hemma. Är så himla sugen på att göra om allt! Eller varför inte bara bygga ett eget hus? Det är som några av er kanske redan vet...? Jag har ett dröm-hem uppbyggt i mitt huvud i detalj. Allt från planritning till färger, möbler och dekor. Tänk om jag en dag skulle få sätta den drömmen i verket!
Har varit nere på stan en snabbis idag och köpt nya gardiner. Har tröttnat på att allt är vitt i köket så nu är det vitt med lite inslag av silver, limegrönt och gult. Vårigt och fint, men som sagt... Hade jag varit rik hade jag gjort så mycket mer här hemma. Men många bäckar små som man brukar säga. Har ändå fått ganska mycket ordning här hemma sen vi flyttade hit för drygt ett år sen.
Ljuset ger inte direkt rättvisa för hur dom ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0