HEJ, MIN DAG HAR VARIT TOPPEN!

Åååååh, varför kan inte allting bara vara bra. Hela den här dagen har varit pissjobbig. Eller det började igår kväll med att telefonen ringde och ett inspelat meddelande lästes upp. Mitt tåg till Helsingborg är inställt. Helvete tänkte jag och försökte få tag i SJ hela kvällen utan resultat. Vaknade i morse och kunde knappt ställa mig upp. Har benhinneinflammation i båda benen, nageltrång som håller på att ta livet av mig och träningsvärk i rumpan. Tvingade iväg mig själv till en helvetesdag på jobbet. Mest på tanke på att jag haft så ont men också för att jag fått tjata hål i huvudet på mina elever. Efter jobbet åkte jag till resecentrum och lyckades lösa allt med tågbiljetten. Kom hem och upptäckte att jag fått en lönespec som inte alls stämmer överens med hur mycket jag har jobbat. Då brast det så jag tryckte i mig en donut på två sekunder. Får inte tag på personen som är ansvarig för löneutbetalningen så nu sitter jag här med jordens huvudvärk, är trött som ett as och vill bara att allt ska lösa sig.
Tror att den här bilden beskriver rätt bra hur det känns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0