HÄLSOFREAK

Fast inte direkt ikväll. Ligger helt utslagen i soffan efter att ha tryckt i mig en kebabrulle och chokladmuffins. Men det är för gott att synda ibland. Den här dagen har varit så lång och jobbig så jag tyckte att jag var värd det. Kommer nog somna som ett barn ikväll även om jag sov två timmar på eftermiddagen. Säger inte redan allt det här om hur det är att jobba på högstadiet så kan jag förtydliga och berätta att det kan nästan ta död på en ibland. Fredag eftermiddag, lång lektion, elever som är trötta, okoncentrerade och vill hem men en vikarie som inte ätit något på hela dagen... Det var ingen bra kombo. Men är så glad att helgen är ledig så jag inte behöver jobba ikväll och imorgon. Ska bara njuta och ta det lugnt hela helgen.

Suddig mysbild på vår lilla "familj"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0