APRIL APRIL DIN DUMMA SILL!

Jag har försökt komma på ett bra lur hela dagen som jag skulle kunna lura Olof med Det slutade med att jag inte kom på något och försökte få honom att gå på att jag vunnit 60 000. Han gick inte på det. I övrigt blev jag inkallad till skolan i morse så jag ha jobbat hela dagen. Kom hem och hann knappt sätta mig i soffan innan det knackade på dörren. 5 små påskkärringar stod utanför dörren och vi hade inget godis hemma. Det var bara att be dom komma tillbaka om en stund och springa till affären. Nu ska jag försöka vila lite innan det är dags att bege sig till jobbet ikväll...
HAHAHA, jag var tvungen :) Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: toffe

skjut mej, skjut mig nu!

2010-04-01 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0