ÄLSKLING

Hihi, måste bara lägga upp det här som jag sparat på mamma och pappas datorn. Det är ur Olofs "dagbok" på lunar...:

"För 6 månader sen så ringde jimmy och ville ha med mig ner till norrköping för att hälsa på hans tjej... Tur att man följde med :)
Vi gick på stan och genom en galleria jag inte minns så mkt av förutom att Milva stannade till och hälsade på några kompisar som hon mötte.. En flicka kunde jag inte låta bli att titta lite extra på en av flickorna.. Svart hår med blond lugg, piercing i överläppen, solglasögon, grönt linne, så vacker hon var....
Gick vidare till nån bar och tog en drink men va senare sugen på mat så vi gick vidare.. Då mötte vi flickorna igen och där satt hon, snett mittemot mig.. Såg inte hennes ögon men jag såg henne!!
Dagen gick och jag å jimmy åkte hem, satt framför datorn och snackade med Milva på msn då hon skrev, "Maja tyckte du var söt". Eftersom mitt minne för namn är värdelöst så satt jag och höll tummarna och hoppades på att Maja skulle ha svart hår och blond lugg och en piercing i läppen.. Och det hade hon :)

6 månader sen sa jag "det är värt en käftsmäll" och kysste henne!!

6 månader sen sa hon "kom tillbaka imorgon" och det gjorde jag!!!

6 månader sen träffade jag Maja!!!

Tack maja för att du finns, du gör mig lycklig!!!

Jag Älskar dig!!!!

Nu går jag och lägger mig bredvid dig och får vakna bredvid dig imorrn.. våran 6-månadersdag <3..."


Så himla gulligt och det känns som en evighet sen... Faktum är att det är nästan exakt 2½ år sedan. På lördag firar vi nämligen 3års dag!

Kommentarer
Postat av: Olof

lite gay!

2010-04-14 @ 17:27:29
Postat av: evelina

haha va gulligt! du skulle sett mitt leende. hihi. allt bra med dig annars sis? vart jobbar du nu? puusss /lillan

2010-04-15 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0