2009-09-30

Sista september, det känns i luften att det börjar bli höst på riktigt nu...

Idag har jag varit i stallet, Fleecan var jättepigg och ville galoppera hela tiden, det är väl bra att hon tycker det är kul eftersom det är det vi ska öva på, men man kan ju inte bara kuta runt som en tok hela tiden. Vi fick också jaga lite hästar i typ en timme också. Spelade in en rolig "dokumentär" men jag kan inte lägga in den här... Men lite bilder från när vi red idag kan ni få...


Jag och Fleecan


Hanna och Sunny


Fleecan


Kommentarer
Postat av: Pernilla Wettrén

Det ser jättebra ut, kan knappt tro det är min lilla häst. Jag var ute ikväll och fick henne skodd så nu blir hon ännu piggare ;).

2009-09-30 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0